WYMAGANIA TECHNICZNE

Aby móc bezproblemowo brać udział w webcastach, Twój komputer powinien spełniać następujące wymagania:

  1. łącze internetowe o przepustowości: dla jakości LQ (Low Quality) – 500 kbps, dla jakości SD Standard Definition) – 1000 kbps, dla jakości HD (High Definition) – 2000 kbps
  2. Otwarte porty: 80, 1935
  3. procesor klasy Pentium4 @ 2 GHz / 1 GB RAM
  4. karta dźwiękowa
  5. Adobe Flash Player w wersji co najmniej 11.1
  6. włączona obsługa ciasteczek i JavaScript w przeglądarce (Chrome, Opera 12+, Firefox, IE9+, Safari).

Aby przetestować konfigurację połączenia internetowego i komputera kliknij tutaj.


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  1. Jak zalogować się na webcast?
    W celu zalogowania się do webcastu należy w polu logowania podać swój adres email, poczekać aż na skrzynkę e-mail przyjdzie Jednorazowy Kod Dostępu, wpisać go w polu do logowania a następnie kliknąć Dalej.
  2. Dlaczego nie otrzymałam/em Jednorazowego Kodu Dostępu?
    Upewnij się, że wpisałaś/eś poprawny adres e-mail, sprawdź folder SPAM, poczekaj kilka minut. W przypadku dalszych problemów, skontaktuj się z nami: marketing@kpmg.pl lub webcasty@kpmg.pl.
  3. Jak zmienić swoje dane w systemie subskrypcyjnym?
    Aby edytować swoje dane w systemie subskrypcyjnym należy ponownie przejść do rejestracji na wybrany webcast lub przejść do strony kpmg.com/pl/subskrypcje i postępować zgodnie z podanymi tam instrukcjami.
  4. Jak usunąć swoje konto?
    Aby usunąć swoje konto należy ponownie przejść do rejestracji na wybrany webcast lub przejść do strony kpmg.com/pl/subskrypcje i postępować zgodnie z podanymi tam instrukcjami.

    Uwaga: Osoby zarejestrowane jako uczestnicy na webcast lub wydarzenie stacjonarne KPMG nie będą mogli usunąć swojego konta. W takim przypadku aby usunąć swoje konto należy najpierw odwołać swoje uczestnictwo w webcaście i/lub wydarzeniu stacjonarnym. W przypadku jeżeli nie z danego wydarzenia nie jest możliwe samodzielne wycofanie uczestnictwa prosimy o kontakt z nami na.
  5. Dlaczego w czasie oglądania transmisja zatrzymuje się (buforuje)?
    Przyczyną prawdopodobnie jest słaba przepustowość Twojego łącza internetowego. Pozamykaj wszelkie niepotrzebne przeglądarki oraz programy obciążające połączenie internetowe (np. downloader’y, komunikatory) i spróbuj ponownie.
  6. Dlaczego słyszę dźwięk, a nie widzę obrazu?
    Przyczyną jest zbyt niska przepustowość Twojego łącza internetowego. Pozamykaj wszelkie niepotrzebne przeglądarki oraz programy obciążające połączenie internetowe (np. downloader’y, komunikatory) i spróbuj ponownie.
  7. Dlaczego widzę obraz, a nie słyszę dźwięku?
    Sprawdź, czy jest włączony dźwięk w komputerze / systemie.

Więcej szczegółowych informacji znaleźć można tutaj.
W przypadku dalszego występowania problemów skontaktuj się z pomocą techniczną: pomoc@transmisjeonline.pl.

© 2017 KPMG Sp. z o.o. jest polską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością i członkiem sieci KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Cooperative (“KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Wszelkie prawa zastrzeżone.

KPMG International Cooperative (“KPMG International”) jest podmiotem prawa szwajcarskiego. Podmioty członkowskie sieci niezależnych podmiotów KPMG są stowarzyszone z KPMG International. KPMG International nie prowadzi działalności usługowej na rzecz klientów . Żaden z podmiotów członkowskich nie jest uprawniony do składania jakichkolwiek oświadczeń wiążących KPMG International lub inny podmiot członkowski ani do zaciągania w ich imieniu jakichkolwiek zobowiązań w stosunkach z osobami trzecimi, jak również KPMG International nie ma uprawnień do składania w imieniu podmiotów członkowskich sieci KPMG wiążących oświadczeń lub zaciągania za nie zobowiązań.