WYMAGANIA TECHNICZNE
WYMAGANIA SYSTEMOWE:
- Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mb / s lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe)
- Dla nadających: głośniki, mikrofon i opcjonalnie kamera
- Dla odbierających: głośniki, opcjonalnie mikrofon i kamera
Aby przetestować konfigurację połączenia internetowego i komputera kliknij tutaj.
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:
- Google Chrome w wersji 55 i nowszych
- Safari 9 i nowsze (z wtyczką) 11 i nowsze (bez wtyczki)
- Opera w wersji 44 i nowsze
- Mozilla Firefox w wersji 50 i nowszych
- Microsoft Edge, wszystkie wersje
- IE wersja 11 i nowsze
- Vivaldi wszystkie wersje
- Wersja Yandex 16
WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEPUSTOWOŚCI PASMA:
Przepustowość wykorzystywana przez TransmisjeOnline zostanie zoptymalizowana pod kątem najlepszych wrażeń w oparciu o sieć uczestników. Automatycznie dostosuje się do środowisk 3G, WiFi lub Wired.
* Nie zalecamy połączenia przez 2,4 wifi z powodu szumu radiowego i interferencji bluetooth, które mogą obniżyć jakość połączenia
Zalecana przepustowość dla pojedynczych odbiorców transmisji:
- dla zewnetrznego źródła strumieniowego: 3,5 – 5,5 Mb / s
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
- Jak zalogować się na webcast?
W celu zalogowania się do webcastu należy w polu logowania podać swój adres email, poczekać aż na skrzynkę e-mail przyjdzie Jednorazowy Kod Dostępu, wpisać go w polu do logowania a następnie kliknąć Dalej.
- Dlaczego nie otrzymałam/em Jednorazowego Kodu Dostępu?
Upewnij się, że wpisałaś/eś poprawny adres e-mail, sprawdź folder SPAM, poczekaj kilka minut. W przypadku dalszych problemów, skontaktuj się z nami.
- Jak zmienić swoje dane w systemie subskrypcyjnym?
Aby edytować swoje dane w systemie subskrypcyjnym należy ponownie przejść do rejestracji na wybrany webcast lub przejść do strony kpmg.com/pl/subskrypcje i postępować zgodnie z podanymi tam instrukcjami.
- Jak usunąć swoje konto?
Aby usunąć swoje konto należy ponownie przejść do rejestracji na wybrany webcast lub przejść do strony kpmg.com/pl/subskrypcje i postępować zgodnie z podanymi tam instrukcjami.
Uwaga: Osoby zarejestrowane jako uczestnicy na webcast lub wydarzenie stacjonarne KPMG nie będą mogli usunąć swojego konta. W takim przypadku aby usunąć swoje konto należy najpierw odwołać swoje uczestnictwo w webcaście i/lub wydarzeniu stacjonarnym. W przypadku jeżeli nie z danego wydarzenia nie jest możliwe samodzielne wycofanie uczestnictwa prosimy o kontakt z nami na.
- Dlaczego w czasie oglądania transmisja zatrzymuje się (buforuje)?
Przyczyną prawdopodobnie jest słaba przepustowość Twojego łącza internetowego. Pozamykaj wszelkie niepotrzebne przeglądarki oraz programy obciążające połączenie internetowe (np. downloader’y, komunikatory) i spróbuj ponownie. Jeżeli to nie pomoże, spróbuj alternatywnego łącza, np. hotspot z telefonu komórkowego. Jeśli korzystasz z łącza firmowego zapytaj administratora sieci w zespole IT Twojej organizacji czy porty obsługujące usługi streamingu wideo nie są domyślnie blokowane.
- Dlaczego słyszę dźwięk, a nie widzę obrazu?
Przyczyną jest zbyt niska przepustowość Twojego łącza internetowego. Pozamykaj wszelkie niepotrzebne przeglądarki oraz programy obciążające połączenie internetowe (np. downloader’y, komunikatory) i spróbuj ponownie. Jeżeli to nie pomoże, spróbuj alternatywnego łącza, np. hotspot z telefonu komórkowego. Jeśli korzystasz z łącza firmowego zapytaj administratora sieci w zespole IT Twojej organizacji czy porty obsługujące usługi streamingu wideo nie są domyślnie blokowane.
- Dlaczego widzę obraz, a nie słyszę dźwięku?
Sprawdź, czy jest włączony dźwięk w komputerze, systemie lub karcie przeglądarki.
W przypadku dalszego występowania problemów skontaktuj się z pomocą techniczną: pomoc@transmisjeonline.pl.