WYMAGANIA TECHNICZNE


WYMAGANIA SYSTEMOWE:

Aby przetestować konfigurację połączenia internetowego i komputera kliknij tutaj.


WSPIERANE PRZEGLĄDARKI:


WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEPUSTOWOŚCI PASMA:

Przepustowość wykorzystywana przez TransmisjeOnline zostanie zoptymalizowana pod kątem najlepszych wrażeń w oparciu o sieć uczestników. Automatycznie dostosuje się do środowisk 3G, WiFi lub Wired.

* Nie zalecamy połączenia przez 2,4 wifi z powodu szumu radiowego i interferencji bluetooth, które mogą obniżyć jakość połączenia


Zalecana przepustowość dla pojedynczych odbiorców transmisji:



NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  1. Jak zalogować się na webcast?
    W celu zalogowania się do webcastu należy w polu logowania podać swój adres email, poczekać aż na skrzynkę e-mail przyjdzie Jednorazowy Kod Dostępu, wpisać go w polu do logowania a następnie kliknąć Dalej.
  2. Dlaczego nie otrzymałam/em Jednorazowego Kodu Dostępu?
    Upewnij się, że wpisałaś/eś poprawny adres e-mail, sprawdź folder SPAM, poczekaj kilka minut. W przypadku dalszych problemów, skontaktuj się z nami: webmaster@kpmg.pl.
  3. Jak zmienić swoje dane w systemie subskrypcyjnym?
    Aby edytować swoje dane w systemie subskrypcyjnym należy ponownie przejść do rejestracji na wybrany webcast lub przejść do strony kpmg.com/pl/subskrypcje i postępować zgodnie z podanymi tam instrukcjami.
  4. Jak usunąć swoje konto?
    Aby usunąć swoje konto należy ponownie przejść do rejestracji na wybrany webcast lub przejść do strony kpmg.com/pl/subskrypcje i postępować zgodnie z podanymi tam instrukcjami.

    Uwaga: Osoby zarejestrowane jako uczestnicy na webcast lub wydarzenie stacjonarne KPMG nie będą mogli usunąć swojego konta. W takim przypadku aby usunąć swoje konto należy najpierw odwołać swoje uczestnictwo w webcaście i/lub wydarzeniu stacjonarnym. W przypadku jeżeli nie z danego wydarzenia nie jest możliwe samodzielne wycofanie uczestnictwa prosimy o kontakt z nami na.
  5. Dlaczego w czasie oglądania transmisja zatrzymuje się (buforuje)?
    Przyczyną prawdopodobnie jest słaba przepustowość Twojego łącza internetowego. Pozamykaj wszelkie niepotrzebne przeglądarki oraz programy obciążające połączenie internetowe (np. downloader’y, komunikatory) i spróbuj ponownie. Jeżeli to nie pomoże, spróbuj alternatywnego łącza, np. hotspot z telefonu komórkowego. Jeśli korzystasz z łącza firmowego zapytaj administratora sieci w zespole IT Twojej organizacji czy porty obsługujące usługi streamingu wideo nie są domyślnie blokowane.
  6. Dlaczego słyszę dźwięk, a nie widzę obrazu?
    Przyczyną jest zbyt niska przepustowość Twojego łącza internetowego. Pozamykaj wszelkie niepotrzebne przeglądarki oraz programy obciążające połączenie internetowe (np. downloader’y, komunikatory) i spróbuj ponownie. Jeżeli to nie pomoże, spróbuj alternatywnego łącza, np. hotspot z telefonu komórkowego. Jeśli korzystasz z łącza firmowego zapytaj administratora sieci w zespole IT Twojej organizacji czy porty obsługujące usługi streamingu wideo nie są domyślnie blokowane.
  7. Dlaczego widzę obraz, a nie słyszę dźwięku?
    Sprawdź, czy jest włączony dźwięk w komputerze, systemie lub karcie przeglądarki.

W przypadku dalszego występowania problemów skontaktuj się z pomocą techniczną: pomoc@transmisjeonline.pl.

© 2021 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Więcej informacji na temat struktury globalnej organizacji KPMG można znaleźć na stronie o strukturze zarządczej.